keremsalih

keremsalih
keremsalih
2 Takip Ettiklerim
2 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (2)
minikmelegim07 ipek2009

ÇOK GÜZEL Bİ GÜNÜN ARDINDAN...

ÇOK güzel bi gün geçirdik zeynep ben kerem salih ve ali emin Altunüzadede ki...

Devamı

İyiki Doğdun Canım Oğluşum..

Büyüdün kocaman abi oldun canım oğluşum 3.yaş gününü kutladık çok güzel bi doğum günü geçirdin...

Devamı

Yeni resimlerle aranızdayız...

İşte paşamın son halleri..Babasının giysilerini giymiş :)Teyzemlerin kurt köpeği çakırla :)

Devamı

Rabbim Layık Gördü Sizi Bana Biri 6 cmlik Biri 90 cmlik Erkekler

Herkese merhabalar,uzun bi zamandan sonra yine geldik ee malum hem kere m ham hamilelik zaman...

Devamı

Süpriz Yumurtam Geliyormuş...

EVETTTTTT UZUN Bİ ARADAN SONRA SÜPRİZ Bİ HABERLE GELDİK OĞLUŞUM ABİ OLUYOR...Bİ FASÜLYEMİZ VAR ŞİMDİLİK...

Devamı

AİLEMİZE KATILAN YENİ DOSTLARIMIZ

AİLEMİZE KATILAN 4 TANE BALIĞIMIZ OLDU KEREM ONLARI ÇOK SEVİYOR YEMLERİNİ İTİNAYLA YEDİRİYOR ŞİMDİLİK EN...

Devamı

ARTIK SİTEMİZ FACEBOOKTA..

OĞLUŞUM SİTESİ İÇİN FACEBOOKTA BİR GRUP KURDUM.SİZDE KATILIRSANIZ SEVİNİRİM..YORUMLARINIZ BİZİM İÇİN ÖNMELİ..http://www.facebook.com/groups/edit.php?success=1&customize=&gid=50677477649#/group.php?gid=50677477649

Devamı

OĞLUŞUM NE KADARDA BÜYÜMÜŞ DEĞİLMİ?

İŞTE KUZUMUN SON HALLERİ GENELDE BAYRAM RESİMLERİMİZ VAR KEREM ARTIK BÜYÜDÜ İŞTE KANITI....

Devamı

Günler Geçtikçe Paşam Büyüyor...

CANIM OĞLUM KEREMİM İŞTE KARŞINIZDA..ARTIK TAM ANLAMIYLA KONUŞUYOR PAŞAM ŞÜKÜRLER OLSUNN...KENDİNİ ANLATIYOR DERDİNİ,SIKINTISI BÜYÜYOR...

Devamı

Bayramınız Mübarek Olsun..

BAYRAMIMIZ MÜBAREK OLSUN NİCE BAYRAMLARA İNŞALLAH

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !